10.10.10

flormar allıklar: hesaplı ve kaliteli!

,

mac, laura mercier, benefit gibi high-end sayılabilecek markaların birçok ürününü severek kullanıyorum. ancak yerli ve uygun fiyatlı markalardan da son derece kaliteli ve kalıcı makyaj malzemeleri bulmak mümkün, benim yerli markalar içinde ürünlerini en sevdiğimse flormar.

flormar yenilendiğinden beri birçok makyaj blogger'ının da ilgisini çekti. herkes ürünler hakkında bu kadar iyi şeyler yazınca ben de meraklandım. önce allıklarını almaya başladım, daha sonra farlarını, lipglosslarını ve göz kalemlerini de aldım. memnun kalmadığım hiçbir ürünü olmadı. hepsi kalıcılık ve pigmentasyon açısından son derece iyiler. bu yazıda çok sevdiğim üç flormar allıktan bahsedeceğim, daha sonra lipglosslar hakkında da yazacağım (göz kalemlerinden şurada bahsetmiştim)


henüz son çıkan "pretty compact"ları denemedim ancak "selection terracotta" serisinin high-end markaların allıklarıyla boy ölçüşebilecek kalitede olduğunu söyleyebilirim. ben 26 numarasını hemen hemen her gün kullanıyorum. 26 numara aslında ışıltılı bir pudra olarak satılıyor, ancak ben genellikle elmacık kemiklerinin üst kısmına hafifçe uygulayarak aydınlatıcı olarak kullanıyorum. bazen de elmacık kemiklerinin üzerine biraz yoğun olarak uygulayıp allık olarak kullanıyorum, çok doğal, güzel bir ışıltısı olan bir allık oluyor. ayrıca bunu hafifçe allık gibi sürüp üstüne mat bir allk sürdüğümde de mat allığı hafifçe ışıltılandırmış oluyorum. yani kullanım alanları çok çeşitli. üstelik kocaman bir ürün ve bitirmek bence imkansız. fiyatı da 20 tl civarı. (bu arada rengi swatch'daki kadar koyu değil, fırçadaki diğer rengi temizlemeden sürdüğüm için öyle çıkmış sanırım. bu kadar koyu olsa aydınlatıcı olamazdı zaten!)

tekli allıklardan da çok memnunum. #88 fotoğrafta sanki ışıltılı gibi çıkmış ancak yüzüme sürdüğümde öyle pek bir ışıltısı olmuyor. çok tatlı bir pembe, bana biraz mac dollymix'i hatırlatıyor. #90 ise yanık tende çok hoş duruyor. yavruağzı-bronz arası bir rengi var (kiremit rengi gibi ama daha açık mı desem?).bunların da fiyatı çok uygun, 10-11 tl civarı.
bana "selection terracotta"nın ambalajı çok sağlam değil gibi geliyor, mesela makyaj çantasına direkt atarsam allık içinden biraz dökülüyor. o yüzden ben de başka birşeyin (küçük poşet vs.) içine koyup makyaj çantama öyle koyuyorum. bence başka da hiçbir olumsuz özelliği yok, zaten bu dökülme sorunu tekli allıklarda da yok.

swatchlar:
sonuç olarak, flormar allıkları herkese tavsiye ediyorum :)

3 yorum to “flormar allıklar: hesaplı ve kaliteli!”

  • 20.10.10
    Sibel says:

    sıkıntılı görülebilecek tek noktası çok kalıcı olmaması. o yüzden günlük kullanımda daha tercih edilesi bence. ama fiyatları düşünüldüğünde kaliteleri inanılmaz tabi ki.

  • 1.11.10
    luna says:

    ben de tam tersine kalıcı olmamasından memnun kaldım. sayende palyaçoya dönmüyorum artık. idolümsün ucucaparklar'cım :))

    bir gün de yüz temizleyicileriyle ilgili önerilerini yazsan, çok süper olur! :))

  • 6.12.10
    ucucaparklar says:

    kalıcılık konusunda ben de luna'ya katılıyorum. benim cildim yağlı olduğu için mac veya nars gibi pahalı markaların allıkları da pek kalıcı olamıyor malesef. flormar'ın bendeki kalıcılığı nars orgasm'dan çok farklı değil mesela.
    yani allığı cilde direkt sürersen zaten kalıcılığı azalıyor. krem allık, üstüne allık, en son da setting powder ve hatta bir de fix+ kullanarak kalıcılığı biraz daha arttırmak mümkün elbette. ama her gün de yüz kat şey sürülmez tabi.

    lunacıım, yüz temizleme jeli filan yazdıydım bir ara, şurada var: http://bolahenksokak.blogspot.com/2010/05/yagl-ciltler-icin-cilt-bakm-onerileri.html

 

BOLAHENK SOKAK Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates