maybelline etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
maybelline etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

10.7.10

eyeliner dosyası 2: likit ve keçe uçlu eyelinerlar

,

bir önceki yazım
da jel eyelinerlardan bahsetmiştim, bu sefer de iki keçe uçlu eyelinerla bir likit eyelinerdan bahsedeceğim.



keçe uçlulardan ilki maybelline line definer. bir ara maybelline ürünlerinde iki alana bir bedava varken almıştım bunu. diğer eyelinerlarım siyah olduğu için, daha doğal bir görüntü istediğimde kullanabileceğim bir şey olsun istedim ve kahverengisini aldım. fakat malesef kalıcılığı çok kötü, sabah sürüyorum ve gün ortasında epey silikleşmiş oluyor. bu nedenle artık kullanmıyorum. belki siyahı daha kalıcıdır, ama bu renginden ben memnun kalmadım. fiyatı sanırım 11-15 tl gibi birşeydi.

lancome artliner littlemermaid'in kullanıp memnun kaldığı bir üründü. ben de makyaj çantamda taşıyabileceğim bir eyeliner istiyordum. hem jel eyeliner hem de fırça taşımak yerine daha az yer kaplayacak bir liner ararken strawberry'de artliner'ın fiyatının 27tl'ye düştüğünü görünce hemen aldım, çok da memnunum. kalıcılığı gayet iyi ve bazı keçe uçlu linerların aksine ince çizgiler de çekebiliyorsunuz. jel eyelinerların kullanımı bana biraz daha kolay gelse de, artliner da gayet başarılı bir alternatif. türkiye'deki satış fiyatı 50 tl'nin üstünde diye biliyorum.

nivea expert eyeliner benim ilk linerımdı, bundan 4-5 tane de bitirmişimdir. fırçası çok ince olduğu için ince çizgiler çekmek isteyenlerin tercih edebileceği bir likit liner. kalıcılık açısından da hiçbir sorun yaşamadım. yine de jel eyeliner kullanmaya başladıktan sonra elim buna pek gitmedi. daha ucuz ve heryerde kolaylıkla bulunabilen bir marka olduğu için tercih edilebilir. fiyatı 20 tl civarı sanırım.

swatchlar:

bu arada, geçen sefer yazmayı unutmuşum, ben eyeliner'ı mac'in sitesinde gördüğüm şu videodaki yöntemle sürüyorum, bana en kolayı bu gibi geliyor. hem jel hem de likit ve keçe uçlu linerlarda en dıştaki kuyruk kısmından başlayıp göz bebeğimin olduğu yere kadar bir çizgi çekiyorum, sonra altını doldurarak bu kısmı hafif kalınlaştırıyorum. sonra da buradan gözümün içine kadar ince bir çizgi çekerek tamamlıyorum.

bir sonraki yazıda birkaç göz kalemini karşılaştıracağım.

11.5.10

ucucaparklar makyaj: maybelline köpük allıklar (dream mousse blushes)

,

zaman zaman makyaj süremi kısa tutmak için vakit alan işlemleri atlıyorum. arkadaşlarımla dışarı çıkacaksam, ya da haftasonuysa ve acelem yoksa daha ayrıntılı, farlı-rimel bazlı makyajlar yapabiliyorum. ama işe gideceğim günler uykumdan feragat edip ayna karşısında uzun süre oyalanamıyorum. böyle zamanlarda kullanımı kolay ürünler hayat kurtarıcı oluyor. krem allıkların birsürü insanın gözünü korkuttuğunu bliyorum, bana göreyse inanılmaz pratik ürünler. maybelline'in köpük allıkları hem görece uygun fiyatları hem de hemen hemen her kozmetik dükkanında bulunabilmeleri açısından benim en çok tercih ettiğim allıklar arasında yer alıyor.


krem veya köpük formdaki allıkları kullanmanın en büyük kolaylığı fırça kullanmak zorunda olmamanız. elbette mac187 ya da sigma ss187 tarzı bir fırçayla da sürebilirsiniz. bense parmağıma az bir miktar alıp elmacık kemiklerimden şakaklarına doğru noktacıklar halinde dokunuyorum, sonra da bu noktacıkları dağıtıyorum. eğer fırçayla kullanacaksanız bir miktarı elinizin arka tarafına sürüp fırçaya oradan almanızı öneririm, allıkların ağzı fırçaya almak için biraz dar. bazı krem allıklar benim gibi yağlı cildi olanlarda hiç kalıcı olmayabiliyor, maybelline'inkiler köpük formda olduğu için böyle bir problem yok. "sabah sürüyorum, akşama kadar hiç bozulmuyor" diyemem elbette, ama fiyatına göre kalıcılığı gayet iyi.

swatchlar:

bende iki rengi var: plum ve mauve. plum rengini makyaj çantamdan neredeyse hiç çıkarmıyorum. bunun birinci sebebi yanımda bir de fırça taşımama gerek kalmıyor. ikincisi de plum koyu tenlilerde çok doğal duruyor, üstelik hemen hemen her göz-dudak makyajıyla uyum sağlayabiliyor. 22 tl'ye almıştım, en çok kullandığım allığım olmasına rağmen 6 ayda yarısına bile gelemedim. (watsons'daki anneler günü indiriminde %50 indirimde görünce bir tane daha alıp yedekledim, ne zaman sıra gelecek bilmiyorum)

birçok insanın aksine allıkta pembe rengi çok tercih etmiyorum, mauve'u da çok emin olmadan almıştım ama çok sevdim, şimdi yaz geldiği için daha sık kullanmayı planlıyorum.


maybelline köpük allıkların açık tenlilere en çok yakışacak rengi peach satin bence. cilde sıcaklık veren çok hoş bir rengi var. ben koyu tenli olduğum için almadım ama açık tenliyseniz bu renge bakmanızı öneririm.


bir de küçük uyarı: pudranın üzerinde kesinlikle hoş durmuyorlar, pudrasız dışarı çıkmayanlardansanız köpük allıkları boşverin.

tezgahtaki yazılar: yağlı ciltler için cilt bakım önerileri, rimel dosyası, 2 lush maske karşılaştırması, flormar allıklar, mac-inglot-elf jel eyeliner karşılaştırması
 

BOLAHENK SOKAK Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates