4.7.10

eyeliner dosyası 1: jel eyelinerlar

,

kimilerinin vazgeçemediği makyaj malzemesi rujları, kimilerininki farları, benimki de eyelinerlarım. gözüme eyeliner/kalem vs. sürmeden dışarı çıktığım nadirdir. durum böyleyken elimdeki bazı eyelinerlarla ilgili yazılar hazırlamaya karar verdim. bunlardan ilki, kullanmayı oldukça sevdiğim jel eyelinerlar üzerine olacak.


jel eyelinerlar, kullandıklarım içinde en kalıcı ve kullanımı en kolay olan eyeliner türü. bunları sürmek için mac 209 gibi ince uçlu, inglot 30t gibi kıvrık uçlu fırçalar kullanılabilir. benim için en kullanışlı olan kesik uçlu fırçalar, ilk fotoğrafta gördüğünüz inglot 31t'den çok memnunum. buna alternatif olarak mac 266 da kullanılabilir. kesik uçlu fırçalarla çok daha kısa sürede çok düzgün çizgiler elde etmek mümkün. ben kesik uçlu fırça+jel eyeliner kullanmaya başladığımdan beri elim epey hızlandı ve eyelinerı hatasız sürmeye başladım.


inglot amc eyeliner gel elimdekiler içinde kullanımı en zor olanı. aşırı kuru, bu yüzden fırçaya almak çok zor oluyor. ben fix+'la ıslatarak kullanıyorum ama suyla da benzer bir etki yakalanabilir. yine de diğerleri dururken elim buna çok gitmiyor açıkçası. rengi çok hoş (koyu mor/mürdüm) ve kalıcılığı da iyi ama dediğim gibi biraz uğraştırıcı. ambalajı çok süper sayılmaz ama hafif olduğu için yanınızda taşımanız kolaylaşıyor. fiyatı da yanlış hatırlamıyosam 32tl gibi bir şeydi. inglot eyeliner gel'in renk çeşitliliği de diğerlerine göre daha fazla. farklı renkler denemek isteyenler inglot'u tercih edebilir.

elf cream eyeliner
ise mac ve inglot'a göre biraz daha kremsi yapıda. ben sipariş ettiğimde midnight'ın biraz daha mavimsi bir lacivert olduğunu düşünmüştüm ama gözünüzde çok mavi gibi durmuyor, biraz daha yumuşak bir siyah gibi gözüküyor. siyahın sert bir ifade verdiğini düşünenler bu rengi deneyebilir. ayrıca hem ucuz olduğu (3,5 pound), hem de kremsi yapısından dolayı daha kolay silinebildiği için yeni başlayanların tercih edebileceği bir ürün. kolay silinebilir derken hata yaparsanız hemen düzetmenize imkan tanıdığını kast ediyorum, buna rağmen kalıcılık açısından en az diğerleri kadar iyi. kuruduktan sonra kolay kolay silikleşmiyor. elf'in studio serisinde cream eyeliner'ın 3 farkı rengi daha bulunuyor.


mac fluidline artık bir klasik haline gelmiş durumda. blacktrack gerek yapısı, gerek ambalajı, gerekse siyahın tonu açısından mükemmel bir jel eyeliner. kalıcılığı çok çok iyi, üstelik kolay kolay bitmiyor. ben neredeyse her gün kullanıyorum, biterse kesinlikle yeniden alacağım bir ürün. fiyatı sanırım 36-38 tl civarı, farklı renk seçeneklerine de buradan bakılabilir.

swatchlar:

eyeliner dosyasının ikinci yazısında keçe uçlu ve likit eyelinerlardan bahsedeceğim.

2 yorum to “eyeliner dosyası 1: jel eyelinerlar”

  • 4.7.10
    Dee Makeup says:

    Eyeliner yorumları okumaya bayılıyorum, benim de en çok sevdiğim ürünlerin başında gelir.. Blacktrack'i ve Rich Ground'u yeni aldım, ilk jel eyelinerlarım ve her gün onları kullanıyorum artık.. gerçekten çok rahat!
    Fakat Inglot'un siyah eyelinerı(ben de yok ama denetmiştim bir kere) sanki Blacktrack'e göre daha yoğun bir siyah. Blacktrack istediğim siyahlıkta çıkmadı :P
    Neyse eyeliner yazılarınızın devamını bekliyorum, teşekkürler :)

  • 4.7.10
    ucucaparklar says:

    ben de güzel yorumlar için teşekkür edeyim :)
    inglot'un siyahını ben de denedim ve daha yoğun bir siyahlık verdiğine katılıyorum, seveni de çok var. ama ben bir türlü sevemedim, çok çok katı ve çok zahmetli. e bu da benim hergün kullandığım birşeyse beni uğraştırmasın istiyorum :) mac'in bir de cromline diye bir jel eyeliner'ı var, onun siyahı sanki daha koyu (gözümde denemedim ama kutusunda öyle gibi geldi). sadece mac pro'larda bulunuyor. belki o daha iyi bir alternatif olabilir.

    diğer eyeliner yazılarının da fotoğraflarını çekip editledim, devamı gelecek :)

    bu arada, benefit'ten beklediklerim de geldi ve çoook beğendim, onları da yazacağım yakında. senin creaseless cream shadow yazını da bekliyorum :)

 

BOLAHENK SOKAK Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates