10.7.10

eyeliner dosyası 2: likit ve keçe uçlu eyelinerlar

,

bir önceki yazım
da jel eyelinerlardan bahsetmiştim, bu sefer de iki keçe uçlu eyelinerla bir likit eyelinerdan bahsedeceğim.



keçe uçlulardan ilki maybelline line definer. bir ara maybelline ürünlerinde iki alana bir bedava varken almıştım bunu. diğer eyelinerlarım siyah olduğu için, daha doğal bir görüntü istediğimde kullanabileceğim bir şey olsun istedim ve kahverengisini aldım. fakat malesef kalıcılığı çok kötü, sabah sürüyorum ve gün ortasında epey silikleşmiş oluyor. bu nedenle artık kullanmıyorum. belki siyahı daha kalıcıdır, ama bu renginden ben memnun kalmadım. fiyatı sanırım 11-15 tl gibi birşeydi.

lancome artliner littlemermaid'in kullanıp memnun kaldığı bir üründü. ben de makyaj çantamda taşıyabileceğim bir eyeliner istiyordum. hem jel eyeliner hem de fırça taşımak yerine daha az yer kaplayacak bir liner ararken strawberry'de artliner'ın fiyatının 27tl'ye düştüğünü görünce hemen aldım, çok da memnunum. kalıcılığı gayet iyi ve bazı keçe uçlu linerların aksine ince çizgiler de çekebiliyorsunuz. jel eyelinerların kullanımı bana biraz daha kolay gelse de, artliner da gayet başarılı bir alternatif. türkiye'deki satış fiyatı 50 tl'nin üstünde diye biliyorum.

nivea expert eyeliner benim ilk linerımdı, bundan 4-5 tane de bitirmişimdir. fırçası çok ince olduğu için ince çizgiler çekmek isteyenlerin tercih edebileceği bir likit liner. kalıcılık açısından da hiçbir sorun yaşamadım. yine de jel eyeliner kullanmaya başladıktan sonra elim buna pek gitmedi. daha ucuz ve heryerde kolaylıkla bulunabilen bir marka olduğu için tercih edilebilir. fiyatı 20 tl civarı sanırım.

swatchlar:

bu arada, geçen sefer yazmayı unutmuşum, ben eyeliner'ı mac'in sitesinde gördüğüm şu videodaki yöntemle sürüyorum, bana en kolayı bu gibi geliyor. hem jel hem de likit ve keçe uçlu linerlarda en dıştaki kuyruk kısmından başlayıp göz bebeğimin olduğu yere kadar bir çizgi çekiyorum, sonra altını doldurarak bu kısmı hafif kalınlaştırıyorum. sonra da buradan gözümün içine kadar ince bir çizgi çekerek tamamlıyorum.

bir sonraki yazıda birkaç göz kalemini karşılaştıracağım.

0 yorum to “eyeliner dosyası 2: likit ve keçe uçlu eyelinerlar”

 

BOLAHENK SOKAK Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates