12.7.10

+ Profiterol, Cihangir

,

Ağzımı şapırdata şapırdata bu yazıyı yazarken ne kadar heyecanlandığımı tahmin edemezsiniz. Bir iki porsiyon üst üste sipariş verip sonradan beni saatlerce pişmanlığa iten profiterol bağımlılığımı başkalarının üzerine atıp artık kurtulmak istiyorum. Söz konusu tatlı olduğunda kendini kontrol edebilen insanlardan hiçbir zaman olamadım. Son dönemlerde bozduğum diyetlerin, sipariş vermeye bahane olsun diye eve misafir çağırmak istemelerimin tek suçlusu + Profiterol. Bu yazıyı yazıyorum çünkü ben bu tatlı krizlerinden kurtulamıyorsam sizleri de peşimden sürüklemek istiyorum.


Resimlerde göründüğünden çok daha lezzetli profiteroller ve eklerler yapan + Profiterol, pek çok sütlü tatlı ve dondurma alternatiflerine sahip olsa da özellikle çikolatalı tuzaklar konusunda uzmanlaşmış durumda. Cihangirde birkaç ay önce hizmete başlayan bu cennet mekânı ilk olarak bana sürekli diyet yapmam gerektiğini söyleyen kendisi de şeker hastası olan annem keşfetti. Evime birkaç metre uzaklıkta olması ve en sevilen müşterilerinden olmam sebebiyle, içinde 8 adet ekler (küçük boy eklerler) bulunan porsiyonlar, bana özel 10’ar 15’er adetli paketler halinde fazlasıyla torpilli gönderilmeye başlandığından beri iyice ipin ucunu kaçırmış durumdayım. Al bir kısmını yarın yersin iradesine sahip olabilen bir insan olmadığımdan, bu işin içinden nasıl çıkacağımı bir türlü çözemiyorum. Aslında sizler sipariş vermeye başlar ya da siparişlerinizin sıklığını arttırırsanız, geç saatte gelen krizlerime stokların tükenmiş olması bir dur olabilir. :)
Her gün taze taze hazırlanan tatlılar, sabah 10.30-11.00 gibi vitrinde yerlerini alıyorlar. Şimdilik küçük sayılabilecek bir dükkânda hizmet verdikleri için özellikle gidip orada yenebiliyor mu bilmiyorum ama istenildiğinde sadece bir porsiyon tatlıyı bile güleryüzle kapınıza kadar getirebiliyorlar. Özsüt gibi isim olmanın verdiği şımarıklıkla saat geç, hava yağmurlu gelemeyiz gibi bahaneler asla üretmiyorlar. Geç saatlerde gelen tatlı krizlerini önlemek konusunda + Profiterol’e gerçekten güvenebilirsiniz.

+Profiterol günlük siparişlerinizin yanında, isteğe göre partilere özel profiterol kuleleri de hazırlıyorlar. İçi ister beyaz, ister çikolata kremalı olsun seçtiğiniz tatlınızı en güzel şekilde, istediğiniz saatte kapınıza kadar getiriyorlar.
**Ay sonu, param kalmadı diyenler için kredi kartının da geçerli olduğunu hatırlatırım.



Profiterol, beyaz ve siyah çikolatalı ekler dışında bende bağımlılık yaratan bir diğer ürün de Keş. Altındaki yumuşacık kekiyle Supangle’yi hatırlatan Keş, adını üzerindeki kestaneli kremadan alıyor. Tek kelimeyle enfes! Enfes! Enfes!
Pürtelâş Hasan Efendi Mah. Akyol Sok. No:1/A Cihangir
0212 243 59 00
* + Profiterol’ün bana sorarsanız ekledikleri
cömert hediyeler bir yana, 8 adet ekleri 5 TL’ye yiyebileceğiniz porsiyonları, normal insanlar için, :) oldukça yeterli boyutlarda.
**Keş 5 TL, Profiterol 5 TL (250 gr), Keşkül, Fırın Sütlaç gibi sütlü tatlılar 3 TL, Dondurmalar 2 TL (1 top).

*** + Profiterol’e www.yemeksepeti.com’dan da ulaşabilirsiniz.

0 yorum to “+ Profiterol, Cihangir”

 

BOLAHENK SOKAK Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates