4.6.10

Ben de bundan istiyorum: Twilight - Bella

,


Bu yazıya bir itirafla başlayayım: Hayatımda hiç moda blogu bakmadım. Geçiyorum detaylı bir inceleme yapmayı, şöyle bir gözümün takıldığı bile olmadı. Bugüne kadar... Bugün kendime ulvi bir görev edindim ve filmlerde insanların giydiği, “ulen ne güzelmiş” dedirten kılık kıyafetlerden bir kısmını mercek altına alayım, dedim. Devamının gelip gelmeyceğini bilmediğim bu serinin ilk yazısı, Twililight üzerine olacak. Özellikle Twilight’ın nam-ı değer Bella’sını seçmemin sebebi şu: Filmdeki kılıkların günlük hayatta, her yerde rahatlıkla giyilebilecek olması. Gönül isterdi ki size, Sex And The City 2’deki giysilerin tanıtımını yapayım da, köşedeki dükkandan alıp örneğin Üsküdar’da gönül rahatlığıyla giyebilelim... Son cümle kendi içinde bile onlarca çelişki yarattığından, meselenin imkansızlığı hepimizce malum. Fazla uzatmıyorum ve Twilight’ın ilk filminde Kristen Stewart’ın, yani nam-ı değer Bella Swan’ın giydiği kıyafetlere geçiyorum:
  • Filmde, ana karakterimiz olan Bella, belki de tek "sıcak" kanlı karakter olduğundan, her şeyin başında kıyafetlerinin de sıcak renklerde olmasına dikkat edilmiş. Fakat film ilerdikçe, yani kızımız Cullen'larla takılmaya başladıkça, onun giysilerinde de griye ya da buz mavisine doğru soğuk renklere geçiş olduğunu görüyoruz.
  • Türkiye coğrafyasında sorunumuz şu ki, internette görüp beğendiğimiz kılık kıyafetlerin buralarda bulunamıyor olması. O yüzden, ben giysilerin gerçek markalarını ve bulabildiğim kadarıyla fiyatlarını yazacağım ki, aklınızda bulunsun. Mesela ben tesadüfen kıyafetlerden birinin çok benzerini Kadıköy'de gezinirken buluverdim. Hemen kaptım tabii. O yüzden, gözünüz açık olsun, diyorum.


Kantin sahnesinden başlayalım. Burada Kristen/Bella Embroidered Top Caviar/Porcelain giyiyor. İnternnetten sipariş imkanı var. Fiyatı da 50 dolar. Ama mesela ev arkadaşım bana ne kadar mükemmel bir iş yaptığını bilmeden, çok benzerini hediye etti. Kendisine buradan sevgilermi gönderip devam ediyorum.


İkinci giysimiz, Kristen/Bella'nın rüyada Edward'ı gördüğünü sandığı daha sonra bir kısmı silinmiş olan sahnede mevcut.

Burada üzerindeki body/atlet BDG Sage Tank Top. İnternetten sipariş imkanı eminim vardır da bu body bana her yerde bulunabilir gibi göründüğü için, araştımadım.


Şimdi sıra geldi favorime.
Bu da Betsey Johnson Embroidered Peasant'mış. Fiyatını öğrenmeyi başaramadım ama markanın sitesine bakılabilir.

Ağaca çıktıkları sahnede ise Bella'nın üzerinde Queen Bee Girls Splendid Termal Hoodie var. Fiyatı 80 dolar. Detaylı bilgi için buraya bakılabilir.


Kırlarda çimenlerde uzandıkları sahnede ise, kızımızın üzerinde Gap Essential uzun kollu body var. Palto, BB Dakota Bella Jacket.


Son olarak balo sahnesine geçiyorum. Burada Kristen/Bella'nın üzerindeki elbise Max & Cleo Silk Halter. Üzerindeki bolero hırka Miss Selfridge - Petites Swing Cardi, ayakkabılar ise Converse Jack Purcell ve 55 dolar. Buradan ısmanlanabilir.




0 yorum to “Ben de bundan istiyorum: Twilight - Bella”

 

BOLAHENK SOKAK Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates