22.6.10

Hassas ve karma ciltler için Lancome’dan peeling ve maske önerileri 2

,
Çok severek kullandığım cilt bakım ürünlerimi (Galatée Confort, Tonique Douceur/Tonique Confort, Aqua Fusion Cream, Bienfait Multi-Vital SPF 30 Lotion) bir önceki yazımda sizlerle paylaşmıştım. Yazımın bu ikinci bölümünde ise günlük bakım rutinimi rahatlatan peeling (Pure Focus Exfoliator) ve maskelerimden (Pure Empreinte Masque, Hydra-Intense Masque) bahsedeceğim.

Yalnız geçirmeyi planladığım Pazar günlerinde vaktimi genellikle kendimi şımartmaya ayırıyorum. Kurtlu yapım sayesinde eve kapanmayı çok sık başaramasam da mutlaka üç hafta da bir böyle evde uslu uslu oturup cildime vakit ayırıyorum. Peeling+maske yaptığım ya da cilt bakımına gittiğim günlerde (cilt bakımına senede 2 defa gidiyorum) ben tercihen eve kapanmayı daha doğru buluyorum çünkü böyle detaylı bakımlardan sonra, bir süre gözeneklerim mikroplara karşı savunmasız kalıyor, bu da eğer dışarıda gezersem her cilt bakımından sonra yüzümde sivilceler çıkmasına sebep oluyor.

Peeling ve maske işlemlerinde daha etkili sonuç alabilmek için öncelikle ılık bir banyo yaparak buharla gözeneklerimin açılmasını sağlıyorum. (Evinde yeri bol, parası çok olanlar, birçok marka tarafından satılan buhar makinelerinden edinebilirler.) Buharla açılan gözeneklerimi temizlemeye ilk olarak peeling ile başlıyorum.

Exfoliance Clarte, içerdiği mavi ve beyaz topçukları ile cildimi ölü hücrelerden arındırarak temizliyor, bitki özleriyle de özellikle T bölgemde oluşan yağlanma ortadan kalkıyor. Dairesel hareketlerle, masaj yaparak uyguladığım için cildimdeki kan dolaşımını arttırmış oluyorum. 5 dakika süren peeling işlemim gene nazik bir şekilde yüzümü suyla temizlememle sona eriyor. Bu ürünü yağlı ciltler de severek kullanabilirler. (100 ml) 52 TL


Nemini havlu kâğıtla aldığım cildime daha sonra ikinci adımda Pure Empreinte Masque uyguluyorum. Özellikle mineral destekli bu beyaz kil maskesini kullanmayı çok sevdiğimi belirtmek isterim. Peeling uygulamasıyla arınan gözeneklerim bu maske ile derinlemesine temizleniyor ve cildimde oldukça keyifli bir ferahlık bırakıyor. İlk yazımda da söylediğim gibi benim cildim biraz hassas olduğu için bu maskeyi zaman zaman sadece daha çok ihtiyacı olduğunu düşündüğüm T bölgeme uyguluyorum. Sürdükten 5 dakika sonra diğer birçok maskede olduğu gibi Pure Empreinte Masque’da sertleşiyor. Tamamen sertleşmesinin ardından ılık su ile gene ovarak temizliyorum. Vaktiyle siyah noktaların tacizine uğrayan burnum bu maskenin ardından (hiç abartmıyorum) ışıl ışıl parlıyor. Bu ürünü boyun ve dekolte bölgenizde de kullanabilirsiniz. (100ml) 50 TL


Serin, pürüzsüz ve porselen gibi temiz bir cilde kavuştuktan sonra son olarak ilk yazımda tanıttığım Aqua Fusion Cream’i uygulayarak cildime uzun süreli nemlilik kazandırıyorum. (50 ml) 67 TL


Cildimin hava şartları yüzünden kuruyup yıprandığı yaz ve kış aylarında ve de özellikle bu tarz bakımlar sonrasında cildimin fazladan gerildiğini hissettiğim zamanlarda Hydra-Intense Masque kullanıyorum. Nem kaybına uğramış, kuru, pul pul dökülen tüm ciltlere oldukça etkili bu maskeyi mutlaka kullanmalarını öneririm. Genellikle Pure Empreinte Masque ardından üçüncü adımda, sadece yanaklarıma ve zaman zaman da alnıma uygulamayı doğru buluyorum. Bitki özleri içeren bu jel maskeyi yüzümde 5 dakika beklettikten sonra hafif nemli bir pamuk ya da sünger ile sadece maskenin fazlalığını alacak şekilde yıkamadan temizliyorum. (100ml) 55 TL

9 sene içinde pek çok arkadaşıma, aileme (erkekler dâhil) uyguladığım bu ürünlerden memnun kalmayanı henüz duymadım. Aqua Fusion Cream dışında, yukarıda bulunan ürünlerin göz ve çevresine uygulanmadığını da hatırlatmakta fayda var.

** Fiyat bilgileri www.strawberrynet.com'dan alınmıştır. Tekinacar, Watsons, Dougles, Boyner Beauty, Sevil gibi kozmetik ürünler satan mağazalarda bu ürünler daha yüksek fiyatlarla satılmaktadır.

0 yorum to “Hassas ve karma ciltler için Lancome’dan peeling ve maske önerileri 2”

 

BOLAHENK SOKAK Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates