7.6.10

yağlı ciltler için the body shop ve lush'tan maske önerileri

,
bir önceki yazımda yağlı ciltler için kullanılabilecek cilt bakım ürünlerinden bahsetmiştim. hazır yağlı ciltler demişken, haftada 2-3 kez uygulanabilecek birkaç maskeye de yer vermek istedim. (görselleri üzerlerine tıklayarak büyütebilirsiniz)

ilk olarak yine the body shop'ın seaweed serisinin iyonik kil maskesi (ionic clay mask) ile başlayayım. bu maske diğer bir çok kil maskesi gibi cildi yağdan arındırıp gözenekleri sıkılaştırarak gergin bir his bırakıyor. bu bence sorun değil, aksine böyle olunca maskenin işe yaradığını hissediyorum, üstelik arkasından hemen nemlendirici sürünce bu gerginlik hissi yok oluyor.
bu maskenin vaad ettiği gibi cildi yağdan arındırma etkisi olduğunu söyleyebilirim, ancak birkaç hafta kullandıktan sonra şöyle bir sorun yaşadım: maskeyi yüzüme sürdükten sonra 10 dk. bekliyordum, bu sırada yüzüm inanılmaz yanıyordu, duruladıktan sonra da cildimde ufak ufak yağ bezeciği gibi bir şeyler çıkıyordu. bunlar kalıcı değildi, hemen geçiyordu, ama ben hem tırstığım için, hen de yüzüme iğneler batırılıyormuş gibi bir hisle 10 dakika beklemek istemediğim için, 1-2 sefer bu sorunu yaşadıktan sonra kullanmayı bıraktım. cildim hiç hassas değildir, ne kozmetik ne de dermo-kozmetik ürünlere karşı alerjik reaksiyon pek göstermem ama bu maskede tuhaf birşey oldu. tabi bende böyle oldu diye herkeste aynı şey olacak gibi bir kural yok.
daha önce de bahsettiğim gibi body shop'un seaweed serisinde sıklıkla kampanya oluyor.
bu iyonik kil maskesinin indirimsiz fiyatı 30 tl civarı, indirimi beklerseniz 15-16 tl gibi bir fiyata alabilirsiniz.


fotoğrafta gördüğünüz diğer maskeyi almaya ilk gittiğimde lush'ta mask of magnamity kalmamıştı, lush çalışanları da bana love lettuce'ı önerdi (fotoğrafı yok, çünkü bitirdim). bu maske hakkında daha önce olumlu yorumlar okuduğum için bir deneyeyim dedim. love lettuce lush'ın taze yüz maskelerinden, yani aldıktan sonra 1 ay içinde kullanmanız gerekiyor, yoksa bozuluyor. açıkçası ben bu maskeye çok bayılmadım. body shop'unki gibi bir sorun yaşamamış olsam da herhangi bir olumlu etkisini de görmedim. normalde maskeyi sürdükten sonra cildimin derinlemesine temizlendiğini hissetmeyi beklerim, bu maskeninse öyle bir etkisi olmadı. love lettuce'ın olumsuz bir etkisini görmesem de, 1 ayda paketin tümünü bitirince 2. kez aynı maskeyi almayıp asıl istediğim mask of magnamity'i aldım.

mask of magnamity
benim bir maskeden beklediğim herşeyi gerçekleştiriyor. cildimi rahatsız etmiyor, peeling etkisiyle gözenekleri temizliyor, kullandıktan sonra yüzüm yumuşacık oluyor.

mask of magnamity love lettuce'a kıyasla;
- daha çok işe yarıyor,
- daha büyük,
- daha iyi kokuyor (biraz diş macunu gibi),
- daha uzun süre kullanılabiliyor,
- üstelik daha ucuz!

love lettuce'ın 75 gr'ı 23 tl, mask of magnamity'ninse 125 gr'ı 15 tl, kullanım süresi de 4 ay. mask of magnamity içerdiği nane yağı sayesinde ciltte fresh bir his bırakıyor, ben de bunu çok seviyorum. yalnız cildi hassas olanlar bu histen rahatsız olabilir ve bu nedenle love lettuce'ı tercih edebilir. sanırım karar vermenin en iyi yolu lush'tan deneme boylarını alıp kendiniz denemeniz. eğer yaşadığınız şehirde lush yoksa, lush'ın türkiye sayfasından sipariş verebilirsiniz.

küçük bir not: blogda yer verdiğim ürünlerden alıp deneyenler olduğunu duydum, memnun kalıp kalmadığınızı veya kendi önerilerinizi yorum kısmına yazarsanız ne güzel olur :) mesela maske önerilerinizle başlayabiliriz!

bir sonraki yazımda orhan pamuk'un "sessiz ev" romanından bahsedeceğim.

0 yorum to “yağlı ciltler için the body shop ve lush'tan maske önerileri”

 

BOLAHENK SOKAK Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates