22.4.10

ucucaparklar makyaj - elf corrective concealer

,

ben fondöten kullanmıyorum, pudrayı da yüzümün tümü için nadiren kullanıyorum. cildim çok düzgün değil aslında ama hem bunlarla uğraşamıyorum, hem de sürekli kat kat makyaj yapmayı tercih etmiyorum. bu durumda cildimdeki renk bozukluklarını ve lekeleri kapamak için kapatıcı ürünler kullanmam farz oluyor.

elf'in corrective concealer'ı cildimdeki renk bozukluklarını gidermek konusunda kullandığım ürünlerden biri. aslında adının corrective concealer yerine "corrector" olması daha uygun olurmuş, çünkü yaptığı iş problemli bölgeleri kapatmaktansa renk farklılığını nötrlemek. yani iyi bir kapatıcılık istiyorsanız, bunu kullandıktan sonra üzerinden ten renginize uygun bir kapatıcıyla geçmeniz gerekir. eğer fondöten kullanıyorsanız bu geçerli değil tabi.


ben en çok cildimdeki kırmızılıkları nötrlemek için 3. sıradaki yeşil rengi kullanıyorum, eğer deriniz çok inceyse ve kılcal damarlarınız belirginse 2. sıradaki pembe rengi kullanabilirsiniz. ben 2. rengi 1. veya 4. renkle karıştırarak (1 ve 4 gördüğünüz gibi aynı) turuncumsu bir ton elde ediyorum ve bunu gözaltlarımdaki morluğu daha az belirgin hale getirmek için kullanıyorum. eğer cildiniz çok problemli değilse, sadece belli belirsiz lekeleriniz varsa 1. ve 4. renkleri kapatıcı olarak da kullanabilirsiniz. benim için bu söz konusu olmadığından, renk bozukluklarını dengeledikten sonra üzerinden normal kapatıcıyla geçiyorum (yüzüm için body shop'ın kalem kapatıcısını, göz altlarım için de pastel'in magic touch'ını kullanıyorum), sonra da transparan pudrayla sabitliyorum. bu sabitleme işlemi hem kalıcılığı artırıyor, hem de göz altında kapatıcının çizgilere dolmasını engelliyor.


elf'in corrective concealer'ı malesef türkiye'de satılmıyor, satın almak için elf'in web sitesini ziyaret edebilirsiniz. fiyatı 3,5 pound. ben elf'in sitesinden alışveriş yaptıktan 5 gün sonra paketim eline geçmişti.
buna benzer bir ürün olan make up forever'ın camouflage cream palette'ini merak edenler de just makeup'ın yazısına bakabilirler.

0 yorum to “ucucaparklar makyaj - elf corrective concealer”

 

BOLAHENK SOKAK Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates