27.4.10

ucucaparklar makyaj - yaz için mac'ten şeftali ve mercan tonları

,

birçok kozmetik markası yaz koleksiyonlarında şeftali-mercan tonlarına yer veriyor. mac'in to the beach ve pret-a-papier koleksiyonlarındaki ruj ve lipglasslarda, nars'ın belle du jour koleksiyonundaki krem allık ve multiple'da bu tonları görebilirsiniz. ben de genellikle sade makyajı tercih ettiğim için, mercan tonlarını kullanmayı seviyorum. bu yazımda son zamanlarda sıkça kullandığım mercan ve şeftali tonlardaki birkaç mac ürününden bahsedeceğim.


springsheen mac'in sheertone shimmer allıklarından, yani hafif ışıltılı. bu simli olduğu anlamına gelmiyor, mat değil, cilde hoş bir aydınlık veriyor. bence her tene gidebilecek, çeşit çeşit makyaja uyum sağlayabilecek bir rengi var. bu rengi peachy coral ya da şeftalimsi mercan olarak tarif edebiliriz.

bu allığı sürdüğümde elim hep shy girl'e gidiyor. shy girl nude bir ruj, ton olarak ten rengine çok yakın olsa da insanı dudaksızmış gibi göstermiyor, çünkü rengi bejden hafif mercan'a kayıyor. bu ruj cremesheen yapıda, kremsi olduğu için sürümü de çok kolay.


shy girl tek başına yeterince güzel, ancak türkiye'ye birkaç hafta önce gelen liberty of london koleksiyonundaki frankly fresh lipglass'la kullanıldığında ortaya mükemmel bir kombinasyon çıkıyor. (ben fotoğraflara lipgloss yazmışım, doğrusu lipglass) renk açısından shy girl'e çok benziyor,nude ama pırıltılı olduğu için hem shy girl'le hem de springsheen'le güzel bir uyum sağlıyor. frankly fresh koleksiyon ürünü olduğu için sınırlı üretimde, şu sıralar mac'lerde bulabilirsiniz.

swatchlar:
fiyatları da yazayım:
springsheen: sanırım 46 tl, çok emin olamadım.
shy girl: 38 tl
frankly fresh: 38 tl


çoğunlukla mac ürünlerinin kullanıldığı mercan tonlarda bir makyaj uygulaması için şuraya bakabilirsiniz.

bir sonraki makyaj yazımda maybelline'in krem allıklarından bahsedeceğim.

6 yorum to “ucucaparklar makyaj - yaz için mac'ten şeftali ve mercan tonları”

  • 28.4.10
    Sibel says:

    yüzeysel yorum: liberty of london serisinin kutuları negzel :D
    kısmen derinlikli yorum: bu swatch hadisesinin ne olduğunu merak ediyodum, aydınlandım sayende.

  • 28.4.10
    ucucaparklar says:

    ambalajlar müçemmel hakikaten, asıl kutusu o kadar şirindi ki evde saklıyorum hala :)

    swatch bence önemli, çünkü bazı şeylerin kutuda duruşuyla tende duruşu aynı olmuyor. (bkz.yeni aldığım avon ruj)

  • 3.5.10
    Dee Makeup says:

    Merhaba,
    Springsheen swatchları ararken buldum blogunuzu. Harika bir tanıtım yazısı olmuş, fiyatları belirtmeniz de işime çok yaradı. Fakat blogunuzu takibe alamadım, google friend connect yok mu? Çok teşekkürler.
    Sevgiler

  • 3.5.10
    ucucaparklar says:

    merhaba,

    yorumun için çok teşekkür ederim. sayfanın sağ üst köşesine google friend connect'i ekledik, artık bizi takibe alabilirsin :)

  • 3.5.10
    ucucaparklar says:

    bu arada, ben de senin bloguna denk gelmemiştim, hemen baktım. benefit yazıların süper!

  • 3.5.10
    Dee Makeup says:

    Çok teşekkür ediyorum :) Hemen takibe aldım. Blogum daha çok yeni, çok mutlu ettiniz beni. Görüşmek dileğiyle..

 

BOLAHENK SOKAK Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates