6.4.10

ucucaparklar makyaj - avon rujlar

,
merhaba,

bolahenk sokak'taki (girizgahtan sonraki) ilk yazının edebiyatla ya da müzikle ilgili olması daha uygun olurdu belki, ama madem blogda makyaj yazıları da olacak, beklemenin bir alemi yok diye düşündüm.

ilk makyaj yazımı avon rujları için hazırladım, bunları genellikle katalogtan bakarak aldığımız için renklerini ve yapılarını tam olarak kestiremeyebiliyoruz. almak isteyenlere yardımcı olur diye umuyorum.

bendeki avon rujlar şunlar:
1. colortrend golden kiss lipstick - be mine
2. colortrend golden kiss lipstick - pucker up
3. colortrend kiss&go lipstick - rich berry
4. smooth minerals lipstick - apricot glow
5. ultra colour rich lipstick - latte


1. colortrend golden kiss lipstick - be mine
bodro-kahvemsi bir renk, burada gözüktüğü kadar koyu durmuyor dudakta. ben sanırım şubat katalogundan 2 tl gibi komik bir paraya almıştım. kalıcılığı muhteşem değil ama 2 tl için gayet başarılı bir performansı var. özellikle koyu kumral ve esmerlerin rahatlıkla kullanabileceği bir renk. biraz parıltılı, ama çok abartılı değil.

2.colortrend golden kiss lipstick - pucker up
be mine'la birlikte almıştım. zaten 4 renk vardı, ikisini aldım. be mine'a kıyasla daha pembemsi, her tene uyabilecek bir renk. kalıcılık konusunda be mine için söylediklerim bunun için de geçerli.

3. colortrend kiss&go lipstick - rich berry
avon rujları içinde en sık kullandığım bu. vişne çürüğü renginde, tek başına veya uyumlu bir glossla kullanılabilir. normalde fiyatı 8 tl, nisan katalogundan indirimle 4tl'ye alınabilir. ben de mart indiriminden almıştım.

4. smooth minerals lipstick - apricot glow
tam bir yaz rengi, adı üstünde kayısı tonda. katalogda biraz daha nude gözüküyordu, bende hafif şeftali/kayısı duruyor, yine abartılı olmayan bir parıltısı var. ayrıca spf 15 içeriyor. nisan katalogunda indirimli fiyatı 11 tl.

5. ultra colour rich lipstick - latte
bu biraz tehlikeli bir renk, herkes beğenir mi bilmiyorum. aslında ben seviyorum, ama biraz soğuk bir ton olduğu bir gerçek. bildiğiniz latte rengi, mat olduğu için de ayrıca seviyorum, yine de glosssuz kullanmadım hiç. kalıcılık açısından en başarılı olan bu, fiyatı da daha yüksek (19 tl). ben indirimden 10 tl gibi bir fiyata almıştım. bana sorarsanız indirimi beklemek lazım, çünkü güzel bir ruj olsa da 19 tl çok bence.
ben bu rengi
vespa girl make up'ta görüp almıştım, onun blogunda ultra colour rich rujların birçoğunun swatchına ulaşabilirsiniz.

swatch fotoğrafları tam istediğim gibi çıkmadı, yine de özellikle balkonda çekilen 2. fotoğraf renkleri neredeyse tamamen doğru yansıtıyor.
bir de aşağıdaki 1 ve 2 ile yukarıdaki fotoğraftaki 1 ve 2 ters olmuş. aşağıdaki fotoğraflarda 1 pucker up, 2 be mine.

bu fotoğraf iç mekanda çekildi, renkler olduğundan biraz daha kırmızı çıkmış.


bunu balkonda çektik, renkler burada daha doğru:



özetle avon'un rujları uygun fiyatları ve renk çeşitliliğiyle son derece cazip, kalite olarak da hiç fena değiller. bence, örneğin pudraya, rimele çok para verilebilir, çünkü bir taneyle yetinebilirsiniz. ancak rujda, allıkta farklı renkler denemek istiyorsanız ugun fiyatlılardan başlamak en mantıklısı. avon da bu açıdan iyi bir seçenek, zaten sürekli indirim yapıyorlar.
nisan katalogu için
buraya
bakabilirsiniz.

daha sonra avon'un glossları ve diğer rujları hakkında da yazacağım. bir sonraki yazımsa elf corrective concealer'la ilgili olacak
.

not: fotoğraflar için müpteda'ya teşekkürü bir borç bilirim :)

4 yorum to “ucucaparklar makyaj - avon rujlar”

  • 6.4.10
    D says:

    Sayın ucucaparklar,

    Resimde göstertmiş olduğunuz kalp rucu aldım, ama dudağıma ne zaman vursam kalp şeklinde boyanmıyor, bildiğiniz düz oluyor. Ne yapmam gerekiyor kalpli dudaklı olmak için?

    Teşekkür ediyorum. Rimelli yazınızı merakla bekliyorum.

    .çkptmby.

  • 6.4.10
    Sibel says:

    rich berry için küçük bir uyarı: eğer dudak renginiz koyuysa sürdüğünüz zaman vişne çürüğü yerine biraz sevimsiz bir kahverengiye dönüşebiliyor. renk tonu her ruj için dudak rengine göre değişen bir şey ama dudak renginiz koyuysa ve kahverengi tonlarından hoşlanmıyorsanız rich berry'yi pek tavsiye etmem.

  • 7.4.10
    ucucaparklar says:

    sayın mademli,

    dudaklarınızı büzüşütürerek, hiç bozmadan beklerseniz belki kalpdudak olursunuz :)

    sibelciim, bahsettiğin rich berry değil latte'ydi yanlış hatırlamıyosam. rich berry bordomsu çünkü, latte kahvemsi. koyu dudakta kötü duran oydu sankim?

  • 7.4.10
    Sibel says:

    yok canım, rich berry ben de aldım, kullanıyorum da hatta bende kahverengi olmasına rağmen :)
    bu arada evet latte de olmuyo koyu renkli dudaklara. tabi bunların hepsini pudra/föndoten ile dudak rengini nötrleştirmek için uğraşmadığınız durumlar için söylüyorum :)

 

BOLAHENK SOKAK Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates